Jak mogę zarezerwować/przełożyć/anulować wizytę w Masażowni?
Można to zrobić kontaktując się z nami telefonicznie (+48 696 401 403), przez messenger Facebooka, Instagrama, przez WhatsApp, mailowo lub korzystając z zakładki KONTAKT na naszej stronie www.
Gdzie mogę znaleźć wolne terminy na wizyty na najbliższe dni?
Wszystkie wolne terminy na najbliższe 7-10 dni są zawsze aktualne i wypisane w tzw. poście przypiętym na facebooku. Jest to post, który zawsze pojawia się jako pierwszy na górze naszej strony na Facebooku. Warto się z nami kontaktować w sprawie terminów na Last Minute.
Czy mogę wejść „z ulicy”, by zapisać się na masaż/kupić voucher/skorzystać z zabiegu?
Niestety nie. Każdorazowa wizyta w Masażowni musi być poprzedzona kontaktem z nami. Na miejscu nie ma Recepcjonistki, więc sprawy załatwiane są przez terapeutów w przerwach między zabiegami.
Jakie są godziny otwarcia?
Godziny masaży i zabiegów są bardzo różne, w zależności od grafików naszych masażystów. Z reguły pracujemy 7 dni w tygodniu, często także w święta. Zaś Obsługa Klienta (telefon/messengery/mail itd.) dostępna jest w godzinach 9:00-18:00.
Jak trafić do Masażowni?
Mapy Google nie odróżniają czasem ulicy Bema 2 (szklany biurowiec Bema Plaza) od Placu Bema 2 (nasza kamienica). Masażownia znajduje się w LOKALU MIESZKALNYM na pierwszym piętrze (nie usługowym parterowym) na Placu Bema 2/3. Jest to kamienica obok Polish Lodów. Wejście do klatki między Lodami Balduno a pizzerią Oliwa i Ogień 2.0 na rogu. Na domofonie dzwonimy pod nr 3 (obok domofonu jest nasza tabliczka) i na pierwszym piętrze na naszych drzwiach jest szyld Masażowni.
Gdzie mogę zaparkować auto?
Masażownia znajduje się w strefie II/B płatnego parkingu (7 dni w tygodniu 9:00-20:00). Najbliżej Masażowni można zaparkować na ulicy św. Marcina, ul. Mieszka I, Placu Bema, na Ostrowie Tumskim na ulicach Hlonda, Kanoniej i Placu Katedralnym (parking płatny) oraz na ul. Świętokrzyskiej, Sienkiewicza, Prusa (bezpłatny parking na ulicy). Uwaga! Auta osobowe niebędące taksówkami nie mogą przejeżdżać przez Most Piaskowy! Grozi mandat!
Czy mogę wnieść do Masażowni rower/wózek/hulajnogę?
Tak, w hallu Masażowni jest sporo miejsca, więc śmiało!
Ile wcześniej należy zjawić się przed wizytą?
Prosimy, by pojawiać się nie wcześniej niż 5 minut przed wizytą. Wcześniej możemy nie mieć jeszcze możliwości, by wpuścić kolejną osobę, gdyż zajmujemy się poprzednim Pacjentem lub mamy przerwę.
Czy przed wizytą przeprowadzany jest wywiad medyczny? Co z RODO?
Tak, jeśli jest to pierwsza wizyta w Masażowni, Pacjent proszony jest o wypełnienie i podpisanie ankiety na temat stanu zdrowia oraz udzielenie zgód RODO.
Jakie są dostępne formy płatności?
Za nasze usługi można zapłacić kartą, Blikiem, gotówką lub przelewem. Za vouchery płatność jest tylko przelewem o tytule zawierającym numer ewidencyjny vouchera.
Jakie są zasady zakupu i realizacji voucherów/bonów prezentowych?
Po wszelkie informacje dotyczące Voucherów zapraszamy do zakładki Vouchery.
Czy mogę umówić kogoś do Masażowni i zapłacić za wizytę przelewem bez zakupu vouchera?
Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt w tej sprawie, wytłumaczymy jak to zrobić.
Jakie są przeciwwskazania do masaży/zabiegów?
Zapraszamy do zapoznania się z opisami poszczególnych usług w dedykowanych zakładkach, dla każdej przewidziana jest inna lista wskazań i przeciwwskazań.
Jakie są dostępne usługi dla kobiet ciężarnych, w połogu i karmiących?
Panie w ciąży fizjologicznej od drugiego trymestru zapraszamy na masaż Kobido, Terapię Zen Shiatsu oraz Terapię czaszkowo-krzyżową. Panie po porodzie zapraszamy na wszystkie dostępne zabiegi z naszej oferty (po porodzie naturalnym szybciej, Panie po cięciu cesarskim po min. 3 m-cach od porodu, po zagojeniu rany i za zgodą lekarza. Prosimy o kontakt.
Czy mogę przyjść do Masażowni z dzieckiem, psem lub osobą towarzyszącą?
Tak, pod warunkiem, że nie będzie to przeszkadzać innym Pacjentom. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w tej sprawie.
Czy Pacjentami Masażowni mogą być dzieci i osoby nieletnie?
Tak, zapraszamy dzieci i młodzież. Zabiegi wykonywane są obowiązkowo w obecności rodzica lub opiekuna.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, należy poprosić o nią jeszcze przed nabiciem paragonu podając dane i adres mailowy.
Jakie są zasady odwoływania wizyt?
Anulacja wizyty jest bezpłatna jeżeli została zrobiona na minimum 24h przed. W przypadku anulacji w okresie krótszym niż 24h (bez względu na przyczynę) oraz gdy nie uda nam się znaleźć nikogo na to miejsce, Pacjent jest proszony o uregulowanie 50%. Z powodu wysokiej liczby odwołań (gł. z powodu chorób i zdarzeń losowych) zasada ta chroni nas przed bankructwem. W przypadku braku uregulowania opłaty anulacyjnej, Pacjent nie może ponownie skorzystać z naszych usług.
Czy przed wizytą dostanę przypomnienie?
Tak, wysyłamy SMSy z przypomnieniem o wizycie 48h wcześniej. Jeśli nie przyszło przypomnienie o wizycie, skontaktuj się z nami.
Co w przypadku spóźnienia na wizytę?
W przypadku spóźnienia, zabieg zostaje skrócony o czas spóźnienia, zaś cena za zabieg nie ulega zmianie.
Pliki do pobrania: